arkadaşlar sırf bu online sevdam yüzünden orjinal fifa 08 aldım.İlk aldığımda online oynıyamadım resmi yamaları indirmediğim için. sonradan play online için gereken herşeyi yaptım ve açtım online'ı.hatta bi 10 maç falan oynadım.yalnız ondan sonra oyunu tekrar açıp play online'a girdiğimde loading oluo ya.İşte loading olduktan sonra network hatası verio ve log in yapmamı engellio bu yüzden.hata verirken network kablo ve aygıtlarınızı kontrol edin dio.hepsine baktım hiçbir sorun yok.nete de bağlanıyorum her zamanki gibi ama oyunda online oynayamıorum !
LÜTFEN BİRİ YARDIM ETSİN ! ! !