Midd Arkadaslar Size Lazio Kariyerimi Anlatacagım İns Uzun soluklu Olur İşte Lazio Lazio Takımının Kadrosu
Mert__ uzun soluklu olması dilegiyle benimde bole bi kariyerim vardı sana şimdiden tavsiyem oyuncularının sozleşmelerini uzat sonradan basına iş acma.taktik bakımındanda tavsiyem wb li oyna.. sag wb behrami sol wb kolarov oynat cok verim alırsın başarılar..
uA_boYs Goran Pandeve bir sürü teklif gelcektir kabul etme sakın.Defansın ortasına bi adam alman lazım benimm görüşüm.Bir forvette alırsan Pandevi forvetlerin arkasına çekebilirsin böyle daha verimli olur.Ayrıca başarılar
Midd Goran pandevi sattık yoksa defans alamazdık goran pandevi satarak iki tane Oyuncu Aldık İşte Taktigim söle olustu Birazdan Cl grublara kalma macım var ss ler gelcek
Mert__ bende tam tersini dusunuyorum pandevi iyi bir fiyata satarsan iyi bir forvet alabilirsin.defansın ortasına gelince tuia gelişene 8.0.2 oynuosan stendardo gelene kadar cribari ve rozenhal idare edecektir o takımın sorunu benim gorusum ortasahadır bianchi ve rocchi seni idare eder montolivo gibi bir adam al işini gorurr..
Midd Orjinal Mesajı Yazan: Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: uA_boYs Goran Pandeve bir sürü teklif gelcektir kabul etme sakın.Defansın ortasına bi adam alman lazım benimm görüşüm.Bir forvette alırsan Pandevi forvetlerin arkasına çekebilirsin böyle daha verimli olur.Ayrıca başarılar bende tam tersini dusunuyorum pandevi iyi bir fiyata satarsan iyi bir forvet alabilirsin.defansın ortasına gelince tuia gelişene 8.0.2 oynuosan stendardo gelene kadar cribari ve rozenhal idare edecektir o takımın sorunu benim gorusum ortasahadır bianchi ve rocchi seni idare eder montolivo gibi bir adam al işini gorurr.. sattım bıle :D ama azmı cokmu siz bilirsiniz
Mert__ stendardo cok etkili bir oyuncu onu kullanmalısın bence bu taktikle az gol atan bi takım olursun ama senin taktigin bilemicem basarılar tekrar..
Midd Orjinal Mesajı Yazan: Mert__ stendardo cok etkili bir oyuncu onu kullanmalısın bence bu taktikle az gol atan bi takım olursun ama senin taktigin bilemicem basarılar tekrar.. Mert zaten denıcem Olmazsa baska taktigime başvurcam yinede sagol ;)
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: BarnETTa44 arkadaslar kusura bakmayın kötü gidişat yuuzunden istifa ettim konuya kilit bu ne şimdi yaa :(