Münih i secme cünkü tüm macları kazanırsın ve rakibin olmadan sampiyon olursun bu cok zevksiz olur.
Celtic in oldugu ligde de cok salak takımlar var İskocyanın kçy takımları
Ama Zaragoza nın Bir cok rakibi olur , formaları güzel,stad da sen gelistirirsin...
Bence Zaragoza yı seç