SanSaLvadoR Arkadaşlar sizce bu Ps'nin fiyatı uygun mu ? 230 ytl http://www.endem.net/Products/Sony-PsTwo-Slim--Modbo-Modchip-.aspx
PoliceMan Bence çok uygun...Ben hepsiburada.com dan aldım ps2 sıfır gibiydi, tavsiye ederim.kolay gelsin..:cool:
SanSaLvadoR Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero İstanbul-Eminönü Duğubank'ta çok iyilerini daha uygun bir fiyata bulabilirsin. Bu alet zaten doğubanktaki fiyatı :D
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: SanSaLvadoR Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero İstanbul-Eminönü Duğubank'ta çok iyilerini daha uygun bir fiyata bulabilirsin. Bu alet zaten doğubanktaki fiyatı :D İlginç.O kadar pahalı olduğunu bilmiyordum.