crdsa Transfer konusunda geride kalmış gibi gözükmeme rağmen, teknik direktörlük yeteneklerimle rakiplerimi geçeceğime inanıyorum.
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: Ozan Transfer konusunda geride kalmış gibi gözükmeme rağmen, teknik direktörlük yeteneklerimle rakiplerimi geçeceğime inanıyorum. Oooo Ozan'dan müthiş bir özgüven:)
D.V.S 7 Wright-Phillips için olan yorumla çok teşekkürler arkadaşlar. Bu daha küçük bombaydı çok büyükleride var.:p:) Öyle bir kadro kuracağım ki şampiyon olacağız inşallah. Birde Mario Gomez'i alırsam Agüero + Gomez La Liga'nın altını üstüne getiririz.:)
TuNdRaLoWeR Ozan&Mami ben 11 gibi gelirim kesinlikle,dün dediğim saati unutun:D Bu arada ligin başlamasına çok az bir süre kaldı,bakalım neler olacak..
crdsa Arkadaşlar transfere noktayı koyup takım olarak sıkı çalışmalara başlamak istiyorum. Ucuz oyuncu önerileriniz varsa lütfen yazın, birkaç ucuz oyuncu alıp transfere noktayı koyacağım.
Ottoman Bütün bir sezon boyu maçların ve genel olarak ligin Fair-Play içinde geçmesini umuyorum.Muhammet,Eren ve Ozan'a burdan sevgilerimi iletirken iyi olanın kazanmasını dilerim. Ozan sana şu adam(lar)ı almanı tavsiye ederim. Lebohang Mokoena Per Ciljan Skjelbred Omar Andrade
D.V.S 7 Diego Forlan Newcastle'de!.. Kulübümüz futbolcularından Diego Forlan 17 milyon € karşılığında Newcastle United'e transfer olmuştur. Forlan'a başarılar diliyoruz. #Club Atlético de Madrid#
TuNdRaLoWeR İlgi için teşekkürler,sende bilgi için teşekkürler Tarık:D Acayip kafiyeli oldu:) Bu arada bende bir transfer yapacağım o kadar,tüm paramı bir adama harcayacağım:)