ya sen skim ni belgelerim/sport.../skin dosyasının içine at
tabi rar dan çıkarıp sonra sonra oyuna gir ayarlar kısmına ordan use skin cache yazıyo heralde ordaki tik i kaldır sonra onalyla sonra takrara aynı yerden fm 2008 skinin altına skinin gelmişmi