Arkdaşlar ekim'de fifa manager 2009 çıkıyormuş ve çok güzele benziyor ama benim fifa manager 2008'de harika bir kariyerim var...Ve bitirmek istemiyorum bunca senem geçti bir sürü şampiyonluk bir sürü transfer çok emek harcadım fifa manager 2009'u almak istiyorum ama 2008'deki kariyerimi ordan devam ettirmek istiyorum öyle bir şey var mıdır acaba???