betton http://soccercenter.net/dosya/1709/Gs-Tv-Logo-By-B-R- bu var ben indirmiştim eğer işine yararsa...
uurture Ben bi el atayım uzun zamandır yapmıyorum bitirebilirsem hemen haberin olucak... Ayrıca daha büyük logo bulamazmısın?
uurture **Ben araştırıyorum en sonunda bazen hata veriyor ama olduğunda başka yerlerde çıkıyor scoreboard bide orjinal konami dosyasında denicem sonuç vericek mi yoksa programda gene hatalar mı var...**
gokhan_gs **Hangi Programda Nasıl Hatalar** Bi de Zlib Manager Die Bişile Uğraşıomuşuz Galiba Nedir Bu Tam Olaraktan