.Elnino.9 arkadaşlar ben pes 2008 ime photoshop'tan nasıl face yapabilirim forumlarda görüyorum photoshop ile yapıosunuz bazılarınız ayrıntılı bir şekilde anlatabilirmisiniz şimdiden t.ş.k
BERoKoNy kimsenin bi fikri olmadıqından yazmamışlardır...birşeyler bilselerdi yardım ederlerdi ztn.biraz düşünceli olalım.adamalr bize yama yapıyor kimin icin bizim icin.herşeyi bixzim için yapıyorlar.bilseler ndn yardımcı olmasınlarki
emre392 diğer futbol oyunları forumlarında bir çok tutorial var onları indir anlatılıyor videolu bir şekilde