O Zaman O Yapmış Olduğum Stadı Nasıl Oyuna Ekleyeceğim.Kitserverle Atıyorum Gerekli Yere Ama Oyunu Açınca Hangi stadın üstüne olduğunu bulamadım....**yada başka old trafford stadının yaması varmı...**
**Herkesten özür diliyorum bir karışıklık olmuş .FrighTening adlı üyenizde kendini çok akıllı zannediyor çok biliyorsa kendisi yapsın **:mad: Önyargılı davranmasın :mad: