janapache bu gerçekten çok cansıkıcı bi durum bnce.o kadar başarılı bir kariyerinizin olduğunu düşünün ama sonuçta o kariyeri sadece siz biliyrsunuz,bana göre bu olay fm gibi gerçekçi bir oyunun tek kusuru.
Ronaldinho 80 Evet katılıyorum. Kariyerlerimizin puanlaması olsa bu puan durumunda internet üzerinden herkes bakabilse kariyerlerimizi kontrol edebilse gerçekten çoK güsel olurdu ama o da yapması ayrı bi güç ve sorun birazda yapımcıları düşünelim ama janapache sana katılıyorum..;)