İzmir Gücü Spor Vakfı (İZVAK) Başkanı Levent Ürkmez, TFF 2. Lig'e yükselen Altınordu'nun kente bayram sevinci yaşattığını belirtti.
Ürkmez, Üçüncü Lig play-off maçında Keçiörengücü'nü 1-0 yenerek 16 yıl aradan sonra İkinci Lig'e çıkan Altınordu'nun, övgüye değer bir başarı elde ettiğini kaydetti.
Altınordu'nun İzmir halkını gururlandırdığını dile getiren Ürkmez, şöyle konuştu: ''İZVAK Yönetim Kurulu adına Altınordu Kulübü'nün yönetici, teknik kadro, futbolcu ve taraftarlarını kutluyorum. İzmir futbolunun güzide takımlarından Altınordu, zor koşullar altında çalışarak, sınırlı olanaklarına rağmen övgüye değer bir başarı elde etti. İZVAK olarak Altınordu'ya gücümüz yettiğince destek olmaya çalıştık. Önümüzdeki yıllarda bu katkıyı daha da artırmayı hedefliyoruz. Altınordu'nun başarısı inanç, öz güven ve özverinin bir zaferidir. Altınordu İzmir'e bayram sevinci yaşattı.''