Bank Asya 1. Lig Play-off yarı final maçında Eskişehirspor'a elenerek Süper Lig umularını başka bahara bırakan Diyarbakırspor'da gelecek sezonun çalışmaları başladı.
Diyarbakırspor Kulübü Basın Sözcüzü Ömer Serdar Çimen, yeni sezonda Diyarbakırspor'da çok şeylerin değişeceğini vurgulayarak, "Yönetim kurulumuz görevinin başındadır. Play-off'ta elenmemiz bizim için büyük kayıp oldu. Yönetim kurulumuz önümüzdeki günlerde toplanıp bazı kararlar alacak. Yönetimde bazı değişikliklerde olabilir. Kulübümüzde 16 oyuncumuzun sözleşmesi sona erdi. 8 oyuncumuzun sözleşmesi devam ediyor. Bunlar Atilla Koca, Barış Ataş, Erhan Ölker, Ersin Veli, Ufuk Bayraktar, Harun Avgın, Özcan Turan, Sinan Turan'dır. Sözleşmesi biten birkaç futbolcumuzla da görüşebiliriz. Yeni sezonda Diyarbakırspor olarak yüksek maliyetli transfer yapmama kararındayız. Kuracağımız kadro 21 kişiyi geçmemekle birlikte iş olsun diye transfer yapılmayacaktır. Yönetimimiz yeni sezonda tesisleşme konusunu en ön plana almıştır. Bizim için Diyarbakırspor'un çıkarları ön plandadır" şeklinde konuştu.