eses_26_06 ya abicim öle bi espri var yazı yazanlardan biri de eskişehirliler ciddiye aldı demiş yok öle bişey beyler ciddiye falan almadık. o işin esprisi. hadi dalganıza bakın foruma sık sık girecem eses imize hakaret etmeyin ok? ii sohbetler.