Defansın göbeği çok güvensiz,Servet'in sakatlanması çok kötü oldu,iki adaş Aşık ve Güngör böylesine zor bir organizasyonda zorlanılar ancak ellerinden gelenin en iyisini yaparlar buna eminim,Semih ise boş kaleye atmaya yarayan bir futbolcu,her ne kadar Fenerbahçe'li olsamda bunu inkâr edemem,sadece fırsatçı ve bu fırsatçılığı sadece TSL'de söküyor,milli takım formasının altında o Semih kaybolup gidiyor.