Arkadaşlar, birincisi oyunda pres yapamıyorum, e+d tuşu falan çok geç işliyor, bastığım tuş sonradan cevap veriyor, sağa doğru giderken oyuncuyu durdurmaya çalışıyorum ama bir süre daha sağa gitmeye devam ediyor, bu sorunu nasıl çözebilirim, bu oyunda pres yapmak neden zor, ben neden topu kapamıyorum.
Rakip benim ceza yayının önünden sırtı kaleye dönükken birden kaleye yüzünü dönüp beni ekarte ediyor, bu hareketi hangi tuş yapıyor onu da cevaplarsanız sevinirim.