cosmicstring Chelsea'yi seçip İngiltere ligi oynuyorum ama bazı takımlar benimle aynı renkte (beyaz) formayla sahaya çıkıyor. İki takım da beyaz olunca haliyle bir şey anlaşılmıyor. Forumu aradım ama sorunun cevabını bulamadım.
muzur cidden beyler buna bi çözü yokmu ya???hani öle bi sorun war tamam ama bari forma degiştrmenin bi yolu olsa :/