mustea1992 ADİDAS EUROPASS yani euro 2008'in resmi topu arkadaşlar bana bu topu pes 6 kitserver için bulandan dualarımı esirgemicem
mustea1992 Ayrıca kitserver'a gdb de balls'da adidasın içine attım ama topu aradım aradım ortalarda yok :S map'e fln mı yazmam gerekio ?
Neo Forum Kuralları 18. Foruma yeni konu açacağınız zaman içerikle alakalı hiç bir ipucu vermeyen "Allah RiZaSı iÇin YarDım", "Arkadaşlar bakın bi","yarrrdddııııımmmm","Lütfen yaaarrrdıııım","niye kimse yardım etmiyor" vb başlıklar kullanmayın.Unutmayınki burası bir forum alanı ve burda herkes zaten yardım almak veya vermek için bulunuyor.İçerikle alakasız başlık yazmanız hem yardım almanızı geciktirecek hem de aynı durumda olan insanların yeni konu açmalarına neden olacaktır. Ayrıca konu başlığını büyüklü küçüklü harflerle yazmanız da forumun görünümü açısından kötü bir durum oluşturmakta.Ya hepsini küçük harfle ya da sadece kelimelerin ilk harflerini büyük harfle yazmanız görünüm açısından da iyi olacaktır.Yukarda sayılan hallere uymayan topicler silinecek veya kapatılacaktır. Forumda üstüste aralıksız mesaj yazmak (Flood yapmak) yasaktır.