Orjinal Mesajı Yazan: adezottis
hadi bakalım bekliyoruz gerçekten
beklediğin için sağol ömer abi:)


Yorum yok,sadece istatistiklere göz atın derim:(

3-1 öne geçip 4-3 yenildiğimize hala inanamıyorum ya:mad: Takımda bi rehavet var ama,hadi hayırlısı...

Deutscher Pokal'de Bundesliga 2 temsilcisi Aue'yi rahat geçtik.

Bu senuçlarla Bundesliga'da oluşan puan durumu;

Şanssız şekilde kaybettiğimiz 2 maç nelere mal oldu!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CHAMPİONS LEAGUE


Deplasmanda yakaladığınız pozisyonları değerlendiremezseniz yenilgi kaçınılmaz oluyor.
Bir an önce toparlanmamız lazım!