Orjinal Mesajı Yazan: adezottis
Orjinal Mesajı Yazan: atomant92
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: adezottis
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: atomant92
ya tamam belki haklısınız da bakın şöyle bir konuya,kaç farklı kişinin mrsajı var?barnetta olmasa daha erken kapatabilirdim.nasriyi aldım 2-3 kişinin mesajı var.bir gün giremiyorum sitee bi bakıyorum sadece 1 mesaj gelmiş.daha nasıl devam edebilirim ki???
olsun sen devam et,benim kariyerim de çok izlenmiyor ama yazıyorum işte 1-2 kişi bile olsa takip eden yeterli.önemli olan çok poüler olması değil 1-2 kişi bile olsa paylaşman lazım.devam dostum devam!
peki ömer abi senin için devam etmeye çalışıcam.ama nereye kadar gider bilemiyorum.
zaman buldukça bakıyorum ben,ayrıca nilmar var takip eden.şu anda bende kendi maçlarımı yapıyorum.bak bana da cevao veren yok ben de mi kapatayım:D
ben de senin eskişehirspor kariyerini yakından tekip ediyordum,kayseri kariyerine de fırsat buldukça bakıyorum.
transfer döneminden önceki son uefa grup maçında erciyesi rahat geçtik.

bu sonuçtan sonra gruptan çıktık ve getafe ile eşleştik.

almanya kupasında karlsruheyi de geçtik;

ligin ikinci yarısında ilk 2 maçımızdan beraberlikle ayrıldık ve 2.liğe düştük.


uefa kupası 1.tur ilk maçında getafeye şanssız şekilde yenildik:( 15 şuttan 2sinin kaleyi tutması tam bi rekor.


Bayernden ilk yarının acısını aldık:)




HSV ERKEN VEDA ETTİ
HSV 1.turda 2.maçında evinde karşılaştığı Getafeye karşı maçın hemen başında 2-0 öne geçen ve bunu maç sonuna kadar götüren HSV son dakikada yediği komik golle Uefa kupasına erken veda etmek zorunda kaldı.Karşılaşma sonrası konuşan Cassante;iyi mücadele ettiklerini,ilk maçta aldıkları şannsız mağlubiyeti tam telafi edebilecekken son saniyede yedikleri golün tüm hesaplarını alt üst ettiğini söyledi.Hanke'ye performansı için tebrik ettiğini söyleyen Cassante,artık tüm dikkatlerini Bundesligaya çevireceklerini ve şampiyon olmak için ellerinden geleni yapacaklarını belirtti.
