Orjinal Mesajı Yazan: steven_stiffler
Başarılar...
Orjinal Mesajı Yazan: BarnETTa44
basarılar güzel maclar
sağolun arkadaşlar.


ATOUBA ASTON VİLLADA!!!
Beklenen transfer gerçekleşti. A.Villa W.Hamı geride bırakarak Atoubayla sözleşme imzaladı.
İmza sonrası konuşan Atouba İngiliz takımına geldiği için çok mutlu olduğunu söyledi.
Bu transfer için A.Villa HSV'ye 7 milyon € ödeyecek.
HSV ise futbolcunun yerine C.Panderi almayı hedefliyor.


Jarolim Adaya mı gidiyor?
Hamburg'un başarılı sağ açığı Jiri Jarolim'in Boltonla anlaştığı haberleri şehirde büyük etki yaptı.Açıklamayı doğrulayan HSV patronu Cassante;paraya ihtiyaçları olduğunu ve jarolimi satacaklarını söyledi.
Hamburg takımının bu transferden 7-7,5 Milyon € alması bekleniyor.