arkadaşlar ben daha önce oyunu rahatlıkla oynuyordum ama bikaç krampon yaması yükledikten sonra açılmadı.tam açılıyor sol alt köşede pes 2008 yazısı çıkıyor(bazen hiç çıkmıyor),sonra kapanıyor ve PRO EVOLUTİON SOCCER 2008 ÇALIŞMAYI DURDURDU! diye bi yazı çıkıyor.kaç kere oyunu sildim yükledim yine aynı sorun.bi türlü çözemedim.:(
lütfen biri bana yardım etsin.