Selam arkadaşlar.PES2008 Premier Lig 'NewCastle United'' ile oynuyorum.Fakat bir sorunum var.Deplasman da kendi evimde de siyah-beyaz formayı giyiyorlar.Bazı maçlarda formlar karışıyor oynamakta güçlük çekiyorum.NewCastle'nin deplasman için turkuaz forması var.Normal direk maçlarda Turkuaz forma kullanılabiliyor.Ligde neden deplasmanda gelmiyor.Bir çözümü var mı? Yardımcı olabilirseniz sevinirim...