arkadaşlar pes 2008 e bir yama indiriyorum afs exsplorer kitsever ve ggs ile bu yamaları eklemek gerekiyor ama bunları nasıl kullanacağız sizden rica ediyorum bunları öğrenelim de faydalanalım. Bir top bir forma bir stad ekleyemiyorum lütfen yardımcı olun.açıkcası importlama nasıl oluyo bir detaylı anlatan yok mu şimdiden herkese teşekkür ederim.İnşallah bir anlatıcı çıkar da bende artık bu yamaları eklerim.