Mert Unal **Sayfanın altında moderasyon bölümü var yanında da kutucuk var.Kutucuğun içinde iki tane seçenek var.Konu başlığını düzenle seçeneğine tıklarsan başlığı değiştitebilirsin.**
God_Smack Orjinal Mesajı Yazan: Wolborq ligde kötüsnde..fortisi kazandın ..başarılar abi lig kotusumuyum :S belitmistim,ziyan doğan takımı 16. yapmıs bana tkelif getirdiler kabul ettim küme düşmeden kurtardım .. 16.ken 14. yaptım ;)
Cemil KAYA **çok sık takım değiştirme bencede en azından 2 sene kal bir takımda kovulmadığın sürece**