_EsEsim_ Arkadaşlar bn pes6 gs tezahuratları nı ekledim ama eski hem aynı olduğu için sıkıldım bunun için gs nin çıldırın şarkını update ettim bunu indirip -2mb- tezahuratta çevirebilrmisiniz.... birde bana ASLAN GOOL GOOL-CİMBOMBOMUM BENİM BİRİCİK SEVGLİM... BU tezahuratları BURAYA KOYA BİLRMİSNİZ.. BNM tezahuratlar ÇOK ESKİ YAFFF LİNK: http://rapidshare.com/files/115387868/GS_MAR__350___350_.rar.html
bilo_bjk ya bu sesleri nereye ekliyos stad yamasını nereye ekliyoz bi bilgi verirsen sevinirim hangi klasörün icine atıyoz ki?
_EsEsim_ Arkadaşım tezahuratları bulunca onları dkz studio ile o_sound ımportlama yapıosun AMA BNM SORUNUMA CEWAP YOK MU YAAAA
_EsEsim_ YAFF ARKADAŞLAR HİİÇ BİLENİNİZ YOKMU YAFF nası iş tir inanaıorum muhahkat wardır bir bilen sitede :mad:
neco.p usta onun adi kartal gol gol gol ya oyunlarda da mi beizi taklit ediyorsunuz stadlarda yaptiginiz yetmiyormu gsli kardesler
MuRaT108 Orjinal Mesajı Yazan: neco.p usta onun adi kartal gol gol gol ya oyunlarda da mi beizi taklit ediyorsunuz stadlarda yaptiginiz yetmiyormu gsli kardesler Oyunda taklit etme diye bişey söz konusu değil..Arkadaş tezahuratı söylüyor..