Arkadaşlar Master Lig kurarken Oynama şeklını soruyor yaa Internet modu ,orjınal mod ,klasık mod vs...
Ordaki İnternet modu ne işe yarıyor ne farkı var bilen var mı??
Aslında klasık mod gıbı hangı takımı secersen sec aynı oyuncularla baslıyosun Onun aynısı gıbi ama farklı bır mod olarak secılıyorr neden boyle bılen var mı ???
Yani Ne farkı var bu İnternet modunun ???