Arkadaşlar kusura bakamyın ama ben FIFA oynayanların 0-6 yaş grubu oldugunu dusunuyorumm :D
Ya gercekten Pes oynayıp da begenmeyıp fıfa oynayan varmıdıır acaba ??? :D
Ya kusura bakmayın PES varken FIFA oynayanlarınn oyun dunyasından bı haber oldugunu dusunurummmm !!