selahattin_1521 Selam arkadaslar ekran kartı almak istiyorum şu kart iyi mi fikrinizi söylerm isiniz ZOTAC 7600GS(128BIT)512MB DDR2 HDTV 16X
nec85 512 mb 128 bit alacağına, 256 mb 256 bit al bence, para durumun nedir bilmiorum ama bit her zmn daha önemli bide zotac nasıl bir markadır fln iice bi araştır ilk defa duyuyorum bana sorsan saphire asus'tan şaşma derim...
MacTavish Zotac 8800GT kullanıyorum gayet memnunum Zotac'dan o kart fena değil ama biraz daha koyup 8600gt almak daha mantıklı olur.
FJL Orjinal Mesajı Yazan: selahattin_1521 peki bu ZOTAC 9600GT(256BIT)512MB AMP DDR3 TV DVI 16X gayet güzel bence bunu al... http://forum.donanimhaber.com/forumid_296/tt.htm şu linkten bak çok yararlı olur...
selahattin_1521 teşekkrler bnde zaten bu ZOTAC 9600GT(256BIT)512MB AMP DDR3 TV DVI 16X bunu almaya karar verdim ama düşüncelerinizi bkliyorum
Inanc58 Orjinal Mesajı Yazan: Щїтсђ ќїлφ® Zotac 8800GT kullanıyorum gayet memnunum Zotac'dan o kart fena değil ama biraz daha koyup 8600gt almak daha mantıklı olur. evet arkadaşa katılıyorum. ama bana kalırsa almışken asus veya nvidia ge-force serisinden bişey alsan iyi olur. bunlar hem tanınmış markalar ve oyun içinde idealdir. eğer oyun için değil pc de genel kullanım için diyosan zotac ta alabilirsin.
alpachino88 zotacda palit sparkle sapphire fln hepsi nvida altında toplanıyo bence pek bi önemi yok zotac palit vs. önemli olan hepsinin nvida altında toplanmasıdır.