ejderoo Arkadaşlar merhaba, fifa 08 pozisyon tekrarları high da yapsam low da yapsam tekrarlar mat renksiz gibi ve de buğulu oluyor.bu normal mi?Arkadaşımkinde normaldi.renkler ve görünüş.
ejderoo arkadaşlar yok mu yardımcı olacak arkadaşlar.sizde de mi aynı.Tekrarlar mat,buğulu gibi.ne yaptıysam düzelmedş
arji_97 Orjinal Mesajı Yazan: ejderoo arkadaşlar yok mu yardımcı olacak arkadaşlar.sizde de mi aynı.Tekrarlar mat,buğulu gibi.ne yaptıysam düzelmedş