Sienqu :rolleyes: Arkadaşlar fifa'da manager modda mesajların birini açınca diğeri açılmıyor bunların bir sorunu varmı tek bir mesaja girip diğerlerinede baksam oluyormu böyle bişi NE OLUR YARDIM :confused: