Biz bi arkadaşımla Euro 2008'i oynamak istiyoruz hamachi üzerinden. Maç başlıyor 5-10 saniye sonra "Your Connection to your opponent lost" yazısı geliyor. Aynı mesaj ona da geliyormuş. Firewalllarda bisi olacağını sanmıyorum çünkü biz bu arkadaşımla 2-3 senedir hamachiden fifa 07, 08 vs hep oynadık. Acaba unuttuğumuz bir nokta mı var?
Yardım ederseniz sevinirim..