oyuna giremiyorum siyah ekran geliyor başka bişi olmuyor...oyunda bi sorun yok kapattığım zaman siyah erkanı çıkmak istediğinizden eminmisiniz die soruyor...ekran kartıyla alakalıdır dedim bütün ayarları düşürdüm yine bişi değişmedi..yardımcı olrmusunuz