
Belek'te kamp yapan A Milliler, Antalya'dan ayrıldı.
2008 Avrupa Şampiyonası hazırlıkları kapsamında pazar gününden beri Antalya'da bulunan A Milliler, Antalya'dan ayrıldı.
Turkcell Süper Lig'in bitmesinin ardından aileleri ile birlikte Belek'te moral kampına giren Ay-yıldızlılar, sabah saatlerinde Antalya kampını bitirdi. 2 gün izin yapacak olan A Milliler, 17 Mayıs Cumartesi sabahı Almanya'nın Bielefeld şehrine giderek hazırlıklarını burada sürdürecek.