Ben bu stadlar işini bir türlü çözemedim.Hep aynı stadda maç yapmaktan bıktım(kapalı kare stili).Oysaki 2006 dünya kupası oyununda euro 2004 te portekiz ve almanyanın nerdeyse tüm stadaları vardı.Bu stadları yapmışsınız diğer serilerede katınki oyun daha güzelleşsin(!).Ama nedense almanyada 3 yada 4 portekizdede 3 staddan başka hiçbir stad fifa 2008de yoktu.Fifa 2004 te gördüğümüz ali sami yen stadı o yıldan sonra tarihe karıştı anca kendi yaptığımız yamalarla bu stadı ekliyoruz.Olimpiyat stadı geçen sene vardı o da ist.b.b nin stadı olduğu bilindiği halde 08 e katılmadı.Ben daha önce yapılan stadlar eksilmeden gelecek serilere aktarılmasını istersem çok şeymi sitemiş olurum .Hayranı olduğum fifa gittikçe iğrençleşiyor kaliteyi düşürüyor(pc için).Bu konuyu fifanın resmi forumuna yazmak istedim fakat o kadar ingilizcem yoktu.Bu konu hakkında sizin düşüncelerinizide bekliyorum arkdaşlar