Bu kart ile oynamadım ama görüşlerimi belirtmek istiyorum;
Oynarsın kesinlikle, hatta daha yüksek de olabilir çözünürlük.Pci-exp mi AGP mi?
Ben pci-exp olanını bir arkadaşımda görmüştüm.Müthiş bir kart.Crysis dahi oynayabilirsin.Bunu AGP olanından kullanaı da biliyorum.PES2008 i mesela High detayda çok rahat oynuyor.Crysis de oynuyor.
Kısmet ise yakında ben de almayı düşünüyorum, 1950 XTX AGP olanını.
Yalnız güç kaynağın ve diğer bileşenlerin de önemli.Özellikle bu ekran kartını alacaksan 450W ve üzeri iyi bir güç kaynağı da olmalı, 2.bir güç girişi mevcut kartın.
Diğer PC özelliklerini de belirtirsen daha net bir fikir sahibi olabiliriz.