kardeş başlarken zaten 1.800 milyon dolar veriyo yaklaşık.zaten ilk iş jouqini satıyom sevmiyom çünkü yaklaşık 50 milyon dolara onun yerine queresmayı alıyom sonra daha fazla para istiyom.2.sezon zaten vicente,alexis,sunny,marchena,zigic bunları satıyom iyi para geliyo.sonrası malum işte oyuncu al sat işleri takım başarılı oldukca para istediğimde yönetimden bana veriyolar yane böyle daha inanmadığın bişey varsa söyle yapmaya çalışayım.