Legend_Ghost_2307 rame ßakınca ekran kartın biraz sırıtıyo ama 1gb ram takviyesi ile süper olmasada orta sınıf bi pc olur..
kralefe İşlemci :Intel Pentıum 4 CPU 2.80 Ram :2 gb Ekran Kartı :SAPPHIRE HD 2600 PRO 512MB high ile kasmdadan oynuyom ram çok düşük senin
bulkane :) Değiştirmene gerek yok aslında.Aynısından bir adet daha eklersin yanına, olur biter. Ya da 512MB ı kullanmazsın, 2 adet 1GB lık RAM alırsın.Nasıl istersen.
osi_alex Arkadaşım hiçbir fark yok tıpatıp kartlarmız benimkide sappire ati hd 2600 pro agp 512 mb mhz=400 512 ram Az kasıyo ama çok ii