fikret1200 oyun içi fotolar arkadaşlar yorum yaparsanız nerelerde zayıf olduğumu anlar ona göre iyi yapmaya çalışırım :)
osi_alex Lacivert çizgiler varya yanlarda onları birazda düzgün yapabilirsin abi yani daha güzel tabi daha ilk denemen ufak tefek hata olması normal ama gene güzel
BERoKoNy Orjinal Mesajı Yazan: efe789 fenerin forması puma deilki adidas hadi cnm şaka yapıosun... yha ne farkedecekki adam ne güzel forma yapmıs(eline saqlık)siyahta beyaz beyazda leke bulmana ne gerek war