Arkadaşlar Fenerbahçe ye ait olan FB Süper Forma yı sizlerle paylaşmak istedim.
Bu forma tamamen bana aittir.Alıntı değildir.
Umarım beğenirsiniz.
İşte oyundan görüntüler...
[url=http://img230.imageshack.us/my.php?image=resim1vq7.png
[url=http://img230.imageshack.us/my.php?image=resim2yx8.png
[url=http://img229.imageshack.us/my.php?image=resim3ir3.png
Veeeeeeeee.....Karşınızda FB Super Forma...
[url=http://img230.imageshack.us/my.php?image=fbsperformavl4.png
Formayı "Creation Master 08" ile yükleyiniz.
Paylaşmayı Seviyorum...
İyi Oyunlar.