cibistas evet türkiye turkuaz formasının ardından,fenerbahçe turkuaz formayı yayınlıyorum... http://img253.imageshack.us/my.php?image=fbturkuazho4.png Yorumlar pleasee..
plasetow ewet pek olmamış eksiği olsada emeğe saygı genede bu formayı geliştir bence mesela formanın çizgileri eksik yani kumaşın onun dışında renk biraz daha koyu olabilir.
cibistas **arkadaşlar bu formayı aslında tam yapmadım uptadeteyi yapıyorum .Ayrıca renk konusunda haklısınız.Yorumlar için tşk**
Volume Label Amblemi biraz daha küçltür rengide biraza açarsan süper olr dostum Ama gerçekten güzel yapmışsın eline sağlık