3mr3_08 arkadslar fifa 08 in türkce spiker yaması nezamn olucak?valla bn yapmayı bilsem yapıcam ama bilmiorm...eger yapabilenler varsa lutfen biran once olursa gercktn cok ii olr...
Neo Şu anda böyle bir çalışmamız yok. Yapılacak iş göründüğü kadarda basit değil. Son olarak açtığınız başlık kurallara aykırı. Kilit.