By_iLLeGaL arkadaşlar hani maça gireken kadroılar gürünüyo hani alta loading oluyoyo onun solunda konamı yaz<ıo o kanamı yazısını nasıl kaldırcaaz
RICO_BKR İnterneti kapa oyuna gir bendede öyle oluyor konami kendisi bişey yolluyor sanırım neti kapayınca olmuyor bak dene istersen