ya arkadaşlar pes 2008 fifa 08 e bin çakar çünkü fifada şut çok dandik gıcık oldum adamı verem edio :D class da vursan gene dandik gidiyo top dümdüz gidince bile yamuk vuruolar ayarlarından düzeltiliyomu yoksa fifa yapımcıları hiç denemedilermi gıcık kaptım walla pes 2008de kaleciyle gol atıom professıonallara