Hım, ilginç gerçekten de.Tüm ihtimalleri denemişsin gibi.
Diğer RAM den dolayı belki olabilir diyeceğim ama başka oyunda hiçbir sorun yok diyorsun.
O zaman Nvidia kontrol panelinden çeşitli değişik ayarlar deneyeceksin.
Oyunda settings teki tüm olasılıklar
kutucukların 3 ü de işaretli olsun,
use frame skip kapalı diğerleri açık,
wait for vsync kapalı diğerleri açık.
Widescreen monitör kullanıyorsan 4:3 yerine 16:9 u seçebilirsin. 800x600,High detay.Ekranın kenarlarında siyah boşluk olursa tekrar 4:3 olarak değiştirirsin.