sergley merhaba arkadaslar ben izmir de oturuyorum izmirde bir pes 2008 turnuası yapalım playstation 3 te eger arkadaslar sizde katımak ıstıyorsanız alt tarafa msn adreesınızı ve adınızı yazdrın