efe789 arkadaslar settings ten konsol ayarlarını yani joystick ayarlarını yapıyorum maca giriyorum ama tek bi P1 gözüküyor biryerden fln mı yapılıyor yardımcı olursanız sewinirim.
DELIBASI İlk önce kolu tanıt sonra pesin setting ine gir ordan joystick gir tuşları ayarla hemen üstünde joystick1 joystick2 yazıyor hangisini yapcaksan yapıyorsun sonra diyerinide aynı şekilde yapıyorsun ama bu sefer diğerini yapıyon