arkadaslar,
ben Manchester United ile 4.sezonumu geciriyorum ve simdiye kadar alabildigim yeni oyuncular sunlar:
Fabio Cannavaro, Sergio Ramos, Ronaldinho ve Casillas.
Su anki popülerligim S ve iki sezondan beri her kupayi ve sampiyonlugu kazaniyorum.
Ama nedense Gerrard, Kaka veya Adriano gibi oyuncular gelmiyor....ne kadar bonservis ücreti ödesemde takimlari satmiyorlar, yillik gelirleri bile asiri derece yükseltiyorum ama nafile.
Popülerligim cok yüksek ve basarili olmama ragmen neden bu tür oyuncular gelmiyor acaba?