.Hakan. @BeroKoNy düzgün yorumlar yaz bu gidişle banlanacaksın. @Yiğit08 Sen kafana takma yapmaya devam et geliştirirsin elbet kendini. Bu arada gerçek yaşına dönmüşün sonunda:).
.Hakan. sende burda forma yarıştırma formaların gzel tamam bir anlık sinirle yazmış bunları. Adamın üstüne fazla gitmeyin. Sanki siz hiç acemi olmadınız. İlk formanı yaptığında sana da böle yorumlar yazılsaydı sen bu kadar ileri gidebilr miydin?
SuReSuZ Bnce Özentilik Yapıyorlar... Galatasaray Sarı-kırmızı Karışımı TURUNCU Forma Çıkaracağını Söyledi Fenevbahçe İse Sarı-Lacivert Karışımı YEŞİL Forma Çıkarıo Olabilir...
10_delgado_10 Orjinal Mesajı Yazan: Yigit08 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: esadowic son derecede berbat olmuş. Orjinal Mesajı Yazan: BERoKoNy zuhahahaha bide izinsiz yayınlanamaz dio biz napalım snn bu saçma formalarını Orjinal Mesajı Yazan: gokhan_111 Yiğit bana premier ligi skorbordu lazım Fifa 08 için yapabilirmisin?? Siz aynı kişi olabilirisiniz.İkinizde şiş batırmaya çalışıyonuz ama batıramoyunuz terbiyemi bozmayın. esadowic sen çok iyi yapıon sanki formalarınıda iyirenç demek yAKIŞMAZ İYİRİENCİN ÖTESİNDE BİR BERBATLIK Seninkiler berokony sen çok biliyonya yapsan bile iyirenç oluyodur kesin. gokhan111 yerimi burası bari pm at Arkadaşım birkere yorumlara açık ol.Esad'ın formaları gayet güzel.Senin formaları"inadına" beğenmemen,Esad'ın formalarının güzelliğini bozamaz.Formalarının kötü olduğunu kabullen,ama emeğe saygı. notolerance formlalr hiç iyi değil emeğe saygı cimbomlueray formalar hiç iyi değil. kendini geliştirip öyle konu açmalıydın. volkan_fb formaları yaparken baya dikkatli ol çok küçük ayrıntılar çok iyi işlere yardım edebilir;) Ama şu anda formalar berbat:p FIFACI_09 ozaman biri yardım etsin iyi yapıyım 10_delgado_10 Zamanla yaparsın.Bana çok mu yardım eden vardı? volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: 10_delgado_10 Zamanla yaparsın.Bana çok mu yardım eden vardı? katılıyorum banada çok mu yardım eden vardı? NeFaKo video ile resimli anlatımlar ile kendini geliştireceksin bende üç videodan öğrendim Teyfonun By_melo nun bide cimbomluerayın. her video farklı, bazı şeyleri değişik yapıyorlar. Bir de sende özen yok yaparken özen göstermeden yapıyorsun formalara bakılınca öyle görünüyor bhdr28 YİĞİT ŞUNU FİFA 08'E UYARLASANA SS FIFACI_09 tmm ama bu forma biraz yinede bikaç deneme 30-50 deneme yaparım artık :D Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKovideo ile resimli anlatımlar ile kendini geliştireceksin bende üç videodan öğrendim Teyfonun By_melo nun bide cimbomluerayın. her video farklı, bazı şeyleri değişik yapıyorlar. Bir de sende özen yok yaparken özen göstermeden yapıyorsun formalara bakılınca öyle görünüyor Bende photoshop yok gimp var gimple ilgili bir anlatım varsa ver güzel güzel yapıyım photsohpu indirdim bitti 30 günlük deneme serial buludm yine olmuyo anlıyomusun gimple ilgili anlatım ver yapyım « Önceki Sayfa
volkan_fb formaları yaparken baya dikkatli ol çok küçük ayrıntılar çok iyi işlere yardım edebilir;) Ama şu anda formalar berbat:p
volkan_fb Orjinal Mesajı Yazan: 10_delgado_10 Zamanla yaparsın.Bana çok mu yardım eden vardı? katılıyorum banada çok mu yardım eden vardı?
NeFaKo video ile resimli anlatımlar ile kendini geliştireceksin bende üç videodan öğrendim Teyfonun By_melo nun bide cimbomluerayın. her video farklı, bazı şeyleri değişik yapıyorlar. Bir de sende özen yok yaparken özen göstermeden yapıyorsun formalara bakılınca öyle görünüyor
FIFACI_09 tmm ama bu forma biraz yinede bikaç deneme 30-50 deneme yaparım artık :D Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKovideo ile resimli anlatımlar ile kendini geliştireceksin bende üç videodan öğrendim Teyfonun By_melo nun bide cimbomluerayın. her video farklı, bazı şeyleri değişik yapıyorlar. Bir de sende özen yok yaparken özen göstermeden yapıyorsun formalara bakılınca öyle görünüyor Bende photoshop yok gimp var gimple ilgili bir anlatım varsa ver güzel güzel yapıyım photsohpu indirdim bitti 30 günlük deneme serial buludm yine olmuyo anlıyomusun gimple ilgili anlatım ver yapyım