Kaf Kef Burada size güzel buldugum taktikleri paylacagım 1-Güzel taktikdir yeni denemeye başladım http://rapidshare.com/files/114356721/4-1-3-1-1_.tac.html 2- http://rapidshare.com/files/114356716/4-2-3-1.tac.html 3-En başarılı oldugum taktikdir sivasspor'u uefa kupasını kazandırmıştım http://rapidshare.com/files/114356709/Huecuem_sAVUN.tac.html 4-Defansif bir taktikdir eger maçın berabere bitmesini istiyorsanız bunu kullanın http://rapidshare.com/files/114356722/Ulttra_savunma.jpg.html
srommels aga napmışssın ya, 2. taktikte fabregas bile olsa hücumla bağlantıyı zor kurar. 3. taktik deişik ve güzele benziyor. Son taktikte tam gol yeme taktigi. Böyle savunma olmaz. En iyi savunma; hücumdur..
Ronaldinho 80 4. taktiktiğin tam anlamı şu:: (rakibe aynen şöle) Kardeş ben bugün oynayasın yok sen oyna ben izlerim istersne golde atabilirsin :D:D.